Fredagkväll

Jobbat en vecka och bara en kvar innan skolan börjar igen.
Har varit en rolig sommar och jag trodde aldrig att jag skulle klara av jobbet i början men nu klarar jag allt på egen hand. Ser framemot att C kommer tillbaka från semestern nu på måndag. Jobbet är mycket roligare när hon är där. :)

I alla fall. Sitter och kollar lite på tv nu. Tobias ska snart åka och handla. Blir
chicken kebab i pitabröd ikväll med massa grönsaker. Mums. :) Äter mycket hellre det än tacos faktiskt.

I helgen blir det nog bara lugnt.
Kanske ska träffa H & D imorgon. Ut och äta och dricka gott.

Fick förresten reda på nåt stort nu i veckan. Kan absolut inte yttra mig om vad det handlar om.
Men jag är otroligt glad och det känns sjukt bra!!!! :D



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback