Hemma

Varit på högskolan idag och haft en lektion. Kul att sätta igång igen och träffa alla såklart.
Ser framemot morgondagen, fast det är ju bara 3 timmar. Lite synd att inte tiden används bättre nu när alla distansare samlas. Men men. Skönt för mig som kan ta en sovmorgon.

Fick byta mina skor idag på Stadium, mina gamla hade spruckit i sulan på båda skorna.
Men fick nya och nu har jag bara en sak att säga: SKOSKAAAAV.
Har gått i dom nya skorna hela långa dagen och nu när jag kom hem såg jag bara köttiga sår stora som femkronor.
Har så fruktansvärt ont och jag vill bara hugga av mig hälarna. :P
Men men, hoppas bara att det går bra imorgon, har ju inga andra skor.

Sen jag kom hem har jag ätit, lagat matlåda åt världens bästa Tobias, vikt tvätt, kört igång en disk och tvättat handdukar.
Sitter här nu och väntar på att Tobias ska komma hem och att Project Runway ska börja.

    
Du och jag för alltid. Älskar dig T.

Kommentarer
Postat av: Malena

Vilken fin ring!



Kram M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback