Överraskning

Igår började vi prata om utbildningen jag går och jag trodde helt säkert att jag ska bli förskollärare och ingenting annat.
Men igår fick jag reda på att jag får jobba som förskolärare, fritidsledare och 1-6 lärare.
Sjukt men sant.
Jag vill ju jobba på förskolan men jag kan tänka mig lärare också.
Så om jag inte får jobb som förskollärare kan jag alltid gå över till skolan.
Blev superglad! :)

Har precis vaknat efter en och en halv timmes powernap och nu sitter jag och väntar på min ääääälsk.
Myshelg here we come. :D

Puss.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Om en och en halv timme är en powernap undrar jag hur länge du sover på natten?

Kram syrran

2008-08-29 @ 17:00:14
Postat av: Malena

Haha, det skulle vara en powernap på 20 minuter först men råkade bara bli liiiite längre. :)

Postat av: Teresa

Oj, är det så alltså? Gäller det oss som valt att bli lärare också, att vi är behöriga för förskola? För det var ju det jag frågade när vi började och de sa nej, och att jag var tvungen att välja!! Det var därför jag valde att dela upp vårterminens praktik för att fatta ett beslut. Surt onödigt då, haha. ;D

2008-08-31 @ 18:40:09
Postat av: Malena

Göran, en studievägledare och vår lärare sa så iaf. Känns lite konstigt att man ska gå samma utbildning för förskola och för dom som går i sexan. Men det är ju roligt just för att man har mycket mer valmöjligheter nu. :)

2008-09-01 @ 08:54:30
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback