Semestern är slut

Nu har jag och Tobias haft tre härliga semesterveckor.
Känns som om vi har varit lediga längre och vädret kunde ju knappast ha blivit bättre.
Sol i två veckor och sen lite sisådär i en vecka.


Första veckan spenderades med mamma, syrran, Vilma, Tove och Linus.
Vi gick på Kupolen, åkte till Falun och besökte gruvan, gick på bio och åkte go-cart, var på stan här i Ludvika och lekte på lekparken vid Mcdonalds. Den sista dagen blev det kanonväder och då var vi mest här ute på vår trädgård. Lekte lite med såpbubblor och grillade korv på kvällen.
Tack allihop för att ni kom hit. Det betyder väldigt mycket för mig att ni kom hit och såg hur vi bor. Love U.

            

Dagen efter dom hade åkt hem så var det min födelsedag.
Jag fick världens bästa presenter.
    

Har ju glömt att nämna att jag fick en till present av älsk på kvällen.
En weekend till Sthlm för att se REA på Hamburger börs. Ingick hotell på Östermalm och en trerättersmiddag.
Så första helgen i oktober åker vi dit och myser. Ska bli såå roligt.
Tack baby.

Efter att firandet var över så kom en kompis till Tobias och hälsade på ett par dagar.

Sen kom även Tobias pappa ner förra måndagen och hjälpte oss att få ett väldigt fint staket.
Blev ett sånt fantastiskt lyft för vår framsida. TUSEN TACK FÖR ALL HJÄLP.

Sen i torsdags åkte jag hemhem till mamma. Där jag mest spenderade tid med Rasmus och Alfons. Har ju inte riktigt hunnit träffa dom när jag har varit hemma.
Sen hann jag även träffa Vaggerydsbarnen och mysa ordentligt på fredagen.
Sen blev det även en riktig söndagsmiddag och en shoppingdag på A6 tillsammans med mamma.
Där hittade jag två par jeans för presentkortet jag fick av älsk.
Ett par svarta och ett par mörkblåa. Superfina. Kostade bara 600:- tillsammans.

I tisdags åkte jag hem och här kom världens bästa babe och mötte mig.
Vi har mest tagit det lugnt de här dagarna. Igår åkte jag dock till Kupolen för att se om jag hittade något för de resterande 400 som jag hade på presentkorten.
Och det gjorde jag!!! Två underbara grovstickade tröjor med stor krage och trekvartsärm. Köpte ett senapsgult och ett lila linne att ha under. Redan en klar höstfavorit.

Nu ikväll ska jag och T gå ut och käka middag. Myyyyys!

Blev visst ett väldigt långt inlägg men nu har jag i alla fall summerat min sommar.

På måndag blir det jobb i två veckor och sen börjar äntligen skolan. Ser framemot det jättemycket.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback