Slut

Idag säger jag som Engla brukar säga: jag är heeelt slut som artist!

Jobbat mellan 6.30 och 15.30.
Cykla hem fooort och sen vidare till Willys. Handlade mat till kvällen och till Tobias frukost som han ska ha med sig på jobbet imorgon.
Hem i ösregn. Kändes som om jag hade ställt mig i duschen med kläderna på.
Försökte laga min cykel, skulle spänna kedjan, men det kunde inte jag fixa själv. Så ska kolla med cykelnaffären om dom kan hjälpa mig.
Sen skulle det bakas bröd. Och sen kolakakor.
Sen till sist skulle jag laga mat. Idag bjöds det på sprödbakad fisk, potatis och kall sås. Mumma! :)
Nu har jag precis tagit en dusch och sitter äntligen i soffan med min älsk.

Jag och Tobias ska förresten ha en biodejt i helgen. Ska se Arn. Myyyys.
Love U baby.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback