FRISK!

Nu är Linus frisk och jag och mamma har klarat oss *peppar peppar ta i trä*

Imorgon ska jag till frisören för att slinga och klippa. Ska bli så skönt.
Bli av med utväxten och det långa håret.
På tisdag ska jag och mamma förbereda allt inför julafton då Vaggerydssällskapet kommer hit och firar juuul! :)

Längtar efter all julmat och framför allt bara få vara med min älskade familj.

Såklart så längtar jag efter Tobias men vi får ju träffas om en vecka! Bara att hålla ut!

Nu ska vi sätta på kläder på granen som Linus säger. :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu är längtan stor, har aldrig varit utan min lille prins så här länge!!

Puss, puss, puss på dig lille L

2008-12-21 @ 21:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback