Godmorgon!

Torsdagmorgon. Veckorna bara flyger ju iväg. Snart jul och sen även nytt år. 2009.
Känns som om 2009 kommer bli ett sånt där mellanår. För 2010 fyller jag ju 25 och brorsan fyller 30.
Mycket som händer då, plus att man kanske kan börja söka jobb då. :)

Men nu är det 2008 och 11 december. Dags att ta itu med denna dagen först innan jag börjar drömma om 2010. :)
Jag ska fortsätta med hemtenta nu vid nio och se hur långt jag kan komma idag. Har redan skrivit 4 sidor på första uppgiften och sen är det 2 sidor kvar av den andra uppgiften att göra och det känns som om det kan gå att fixa idag.
Gud så lycklig jag skulle bli.

Men joooo, just det, har glömt det. Fick otroligt fina blommor i namnsdagspresent av Tobias.
Taaaack babe!  Du är bäst! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback