Happy happy happy

Har letat som en tok efter en bok (haha,vilket roligt litet rim). ;)

Idag gick jag till bibblan här i LA för att lämna tillbaka en bok, sen frågade jag även om den boken som jag letat efter. Hade kollat på bibliotekets hemsida att den skulle komma in 16 december.
Men så sa dom att den skulle finnas inne och efter att dom letat en stund hittade dom den!!!!!!!
Personen som hade lånat den innan hade kommit tillbaka med den tio i elva och jag kom dit tio över elva.
Fatta vilken tur!
Nu kan jag skriva klart hemtentan idag och slippa bry mig om plugget när jag är hemma!!!
LYCKA!

Så imorgon åker jag hem och har JULLOV! Behöver inte tänka på skolan förrän andra veckan i januari!
Så nu ska jag bara njuta av att vara med mina favoritbarn, mamma och syskon med respektive.
Ska se om Anna, Rasmus och Alfons vill träffa mig imorgon. :)

Nu skriva på tentan så att den blir KLAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback