Hör hur det sprakar i brasan

Sitter i soffan och det är väldigt varmt här hemma.
Har eldat i kaminen hela eftermiddagen. Så skönt och framför allt mysigt.
Bara en sak som saknas här hemma och det är naturligtvis min fina Tobias.
Han går till jobbet halv sju och kommer hem runt åtta varje dag.
Tur att han har några lediga dagar nu runt jul! Han behöver det.
    
Snart ska vi vara ifrån varandra i två veckor, det ser jag INTE framemot alls.
Men vi får ju i alla fall fira nyår tillsammans i Vaggeryd!
Det är något som jag verkligen ser framemot. Har nog aldrig fira nyår tillsammans med dom innan.
Förra nyårsaftonen gick ju Tobias på kryckor så det blev som det blev, vi hade kul ändå.
Men nu känns det skönt att slippa resa i mellandagarna och bara vara med min familj.



Lämnade in min performansanalys idag och ska sätta igång med hemtentan imorgon.
Hoppas på att få det mesta klart under onsdag, torsdag och fredag. Sen har jag alltid måndag nästa vecka också.
Tror nog att det ska räcka!

Nu ska jag fortsätta vänta på Tobias!
Hoppas ni får en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback