Huuua

Vaknade av att jag hörde att något bubblade, det var Linus mage. Han spydde ner madrassen och såg allmänt förvirrad ut stackarn.
Han har inte spytt mer och han verkar vara okej just nu i alla fall. Sitter och äter på en knäckemacka.

Hoppas hoppas hoppas att det inte blir värre än så och att jag och mamma får vara friska.
Jag har i alla fall gjort vad jag har kunnat nu på morgonen. Storstädat här hemma och vädrat ut.
Man kan ju alltid hoppas på att det hjälper.

Nu blir det tyvärr ingen hästshow imorgon för mig, mamma och Linus. Vi får stanna hemma hela helgen och se till att bli friska innan julafton!!!


Så ni kan väl vara så gulliga och hålla alla tummar och tår för oss så vi inte blir sjuka! :)

Kommentarer
Postat av: Jess

Hoppas, hoppas det inte blir mer!!!

Kram

2008-12-19 @ 11:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback