Julhelg

Julafton var precis som den ska vara, barn som är otåliga ( minns själv hur sur jag blev på alla vuxna som sa att man skulle vänta på tomten heeela dagen), god mat och dricka, lite spel! Det som vi inte räknat med var att mamsen blev sjuk. Migrän och fick bo inne på toan i mer än 12 timmar. Not fun at all. Men nu är hon bättre i alla fall.

Idag kommer Krille, Anna, Rasmus, Alfons, Frippe, Jessica, Vilma, Tove och Linus till mig och mamma.
Fullt hus med andra ord. :)

Igår åkte jag till Jönköping för att byta en julklapp. Jag var där vid halv elva och då var det fortfarande lugnt men efter en timme var det sjukt mycket folk där.
Mycket till rea vad det inte heller. Två ställ på H&M och likadant på Veromoda.
Är det bara jag som har för mig att det var mer rea förr? Låter som jag är väääldigt gammal men det är jag väl inte, tror jag?! ;)

Funderar på att kika på rean här i stan idag, folket kommer ändå inte förrän tre.


Nu blir det smink och dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback