Lunch

Har ätit lite nudlar och avokado till lunch nu. Självklart framför Hem till gården. Det kan man ju bara inte missa. ;)

Funderar på om jag ska ta en lite promenad i snön sen. Ska posta ett paket och hämta ut mina tågbiljetter.
Tänker inte hämta dom på stationen i alla fall, där är det ju inte ens säkert att man få ut dom.
Har hänt mig två gånger att biljetterna har blivit kvar i maskinen.
Riktigt tröttsamt.

Har bokat in klipptid också nu när jag åker ner till min favoritfrisör Johanna.
Hon kan verkligen mitt hår. Ska klippa det kort tror jag. :)

Sen tänkte jag hälsa på Vilma och Tove på deras skola. Se hur dom har det där på dagarna!
Ska bli roligt.
Jag och mamma har även bestämt att Rasmus ska få sova över hos oss en natt. Hade varit så mysigt.
Bara vi tre.

Nu blir det promenad.
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback