Måndagmorgon

Uhhh. Måndagmorgon. Är såå trött.
Men gick upp när Tobias gick ändå.
Då är man sådär trött ikväll så man inte ens behöver tänka på att man ska sova. :)

Ska träffa min studiegrupp vid niotiden och sen ska jag börja med hemtentan.
Har inte så mycket inplanerat onsdag, torsdag och fredag. Så då jäklar ska det skrivas.
Vill ju bara koppla av när jag är hemma i Värnamo.

Iofs har jag varenda dag inbokad fram till jul.
Men det är ju bara roliga saker som händer.
Ska hälsa på Vilma och Tove i skolan en dag, passa Linus när tjejerna är och rider, titta på när det är avslutning på ridningen, Rasmus ska sova över hos mig och mamma, klippning och sen är det 23 december och då ska jag och mamma laga mat och julpynta inför julafton! :)

Nu ska jag äta frukost.

Hoppas allt är bra med er som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback