Saknad

Nu har jag och Tobias varit ifrån varandra i snart två veckor.
Kan ju bara tala om att jag saknar honom sjukt jäkla mycket.
Varenda millimeter av mig gör ont av saknad.
Vill bara mysa och vara nära honom.

Kan låta otroligt klyschigt men jag känner mig verkligen halv utan honom. Det är något som fattas hela tiden.
Just nu räknar jag mest minutrar och sekunder tills klockan är 16:07 på tisdag. :)
    

Om en vecka är vi redan hemma i Ludvika igen och tiden här nere har som alltid gått alldeles för fort. Men jag har i alla fall fått umgås med dom jag ville träffa. Bara Susanna med familj kvar och dom kommer förhoppningsvis hit imorgon.

Nu ska jag gå och spela spel med Vilma, Tove och Linus.


Älskar dig Tobias, nästan lite farligt mycket. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback