Vakna med the voice

Sitter här i soffan med täcke och kollar på Vakna med the voice. Mys.
Mitt absoluta favoritprogram.
Alltid lika roligt att kolla på det. Sitter och skrattar högt åt Jacob varje dag. :)

Det har tydligen snöat hela natten. Jag avskyr snö. Vill mest ha plusgrader och se gräset.
Men det är ju roligt för alla barn som gillar snö. ;)

Inte många dagar kvar tills jag åker hemhem. Det som jag funderar på är om att jag ska ta en taxi till stationen. Har med mig en tung väska som jag ska dra i massa snö. Nä, det lockar inte. Får vara värt att åka dit och slippa sätta sig svettigt och blöt på tåget. Ska ju ändå åka i 6 timmar.
Åker i alla fall inget förbannade X2000 denna gången, alla gånger jag har åkt med det är det försenat.
Nu åker jag Ludvika-Örebro-Falköping-Jönköping och till slut Värnamo.

Nu blir det Luciatåg i Vakna!

Kommentarer
Postat av: katta

hehe brukar du också titta på the voice, det är kung! :)



Nej precis, fast det spelar ju roll för man vill ju vara med nära och kära..och ja att sitta hemma själv kanske inte är en höjdare, men du ska fira nyår i umeå då lr blire i ludvika? :)



Ska du göra ngt mysigt i helgen då? Jag hr precis fixat så att en killkompis kommer förbi ikväll, slipper man sitta hemma själv en fredag..köpte även lite ingredienser till banana slipt, yammi! ;)



trevlig lucia tösen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback