Go morgon

Redan uppe. Jag har tvättid nu vid sju och sen ska jag plugga lite innan studiegruppen vid nio.
Håller på med ett arbete där jag jämför Norge och Sveriges läroplaner för förskolan. Har fått väldigt mycket hjälp av bigsis (tack så jättemycket).
På måndag har jag muntlig tenta, men det ska nog gå bra. Hoppas jag. :)



Slänger iväg några favoritbilder också, dom blir i alla fall jag glad av. Blir du? ;)


          
               Linus                                                Rasmus

Kommentarer
Postat av: Frippe

Ja här uppdateras det frekvent ser jag. Jädrigt söta ungar, undrar vem dom brås på :).

Postat av: Jess

Det ser du väl vem dem brås på?!!!

2008-03-03 @ 09:18:12
Postat av: Malena

Dom är ju lika sin moster/faster. Of course. Mohaha.

2008-03-03 @ 09:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback