Love love love

Kollade igenom älsklingens blogg innan.
När jag satt där och läste alla fina ord som min Tobias har skrivit om mig kände jag hur mitt hjärta bara blev alldeles varmt.
Det 
här är dagen efter att vi hade träffats för första gången. Kom ihåg det som om det var igår, jag hade kommit hem med bussen och gick hem i regnet, slog på datorn och det var det första jag möttes av. Redan där visste jag. Det ska vara vi för alltid.
Här hade vi varit tillsammans i en månad. Satt och skrattade högt när jag läste det här, och gör det nu också. :) Vi skrattade verkligen heeeela tiden och hade tokroligt ihop. Har vi iofs fortfarande. ;)
Tobias har även lyckats få mig att gråta. Bara läs. Världens finaste.

Hela vår saga känns för bra för att vara sann. Ibland kan jag ligga i sängen och titta på Tobias när han sover och tacka högre makter att jag har fått träffa honom och att han har kommit in i mitt liv.

                    98867-4


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback