Födelsedag och förlovningsdag

Idag är det MIN födelsedag och VÅR förlovningsdag.
Jag blir 23 år och jag och Tobias har varit förlovade i 2 år. :)

Har redan fått lite presenter.
Ett superfint armband med berlocker från storasyster med familj, smink av mamma, 500 kronor av Tobias mamma med sambo och nu på morgonen fick jag 1000 kronor i presentkort på Vero Moda av världens bästa älskling och jag har tydligen två kuvert kvar att få av älsk. Undra vad det kan vara. :)
Jag och Tobias ska ut och äta ikväll. Har inte bestämt oss för vart vi ska gå än. Kanske Akropolis eller Piren.
Spelar egentligen ingen roll bara jag får vara med min babe.


Nu ska jag ut i soooolen, första gången på länge som det är så här fint väder på min födelsedag.


    

Älskar dig Tobias. Nu och för alltid.

/M

Kommentarer
Postat av: Susanna

Grattis på födelsedagen! Hoppas kortet kom fram i tid!

2008-07-24 @ 23:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback