Lista

1) Vad åt du till frukost?
Ägg, apelsinjuice och mackor med skogsbärsmarmelad på. :)
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Hanna. En ludvikavän.
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Svart.
5) När var du arg senast?
Igår. Skulle hämta ut tågbiljetter men dom "fastnade" i maskinen. SJ är ingen hit alltså.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Hmm. Skulle väl vara när man tog studenten då. :)
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
En lärare som gjorde allt för att förpesta mitt liv. Huuuu.
8) Yoga eller löpning?
Inget av det. Promenera vill jag helst göra.
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Blir nog oxfilén.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Amelia och Se & Hör. ;)
11) Favoritkaraktär i deckare?
Är helt klart grannen i Beck. :) Fast han kanske inte räknas. :P
12) Teveprogram du aldrig missar?
Pussycat dolls och Project Runway.
13) Vem är du avundsjuk på?
Ingen. Inte just nu i alla fall.
14) Din bästa revansch?
Att jag är den jag är idag trots allt motgångar de senaste åren.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Den bästa är nog den jag har nu på mitt sommarjobb och den sämsta måste vara när jag jobbade som barnskötare där jag bodde innan.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Paprika. Har ätit det en gång och äter det aldrig mer. Orsak? Det är vidrigt. :)
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Pink!
18) Kaffe eller te?
Te.
19) Skostorlek?
38.
20) Hur ofta är du på IKEA?
Nångång då och då.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Köpa en lägenhet till mamma, bjuda hela familjen på en semester och till sist renovera vårt lilla hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback