Sommarjobb

Nu jobbar jag heltid till och med slutet av augusti med en liten semester v.30-32.
Är tröööött på kvällarna men det är det lätt värt.

Var ju ner till Värnamo i helgen och hade som vanligt en ruskigt bra helg.
High Chaparral, mys med Linus och Rasmus, ridning för Tove och en massa annat.
Längtar redan tillbaka men mamma, syrran och kidsen kommer ju snart upp hit. Bara 5 veckor kvar.
Innan dess är det ju midsommar, Ludvikafesten, något hemligt ståhej med H & D.
Sen kanske svärfar kommer och hälsar på också. Hade varit skitkul! För jag har väl sagt att Tobias har världens bästa pappa?! Jo, det har han allt.
Till skillnad från mig.
Lyllos.


Ikväll är Tobias och äter med några från Spanien som är på besök på jobbet.
Och här sitter jag och vill inget annat än gosa med min Linus. Världens bästa Linus som är så söt att jag smälter.
Vi har pusslat, läst böcker, ätit glass, matat kaninerna i Apladalen, busat, pussats och sist men absolut inte minst kollat på Kalles skrattfabrik, Linus favoritfilm.
Jag lääääääängtar efter dig Linus. Och alla andra där nere såklart.

Nu ska jag borsta tänderna och sen försöka ta mig till sängen och läsa senaste Amelia.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback