Alfons och Rasmus

Har ju glömt att berätta att Bigbro med familj var här i fredags och hälsade på. De var på väg till snön sa Rasmus. :)

Ville så gärna ha ett skrattkort på Alfons som fyllde två månader i lördags och jag fick faktiskt ett leende på kort.

  
Bodyn fick han av mig och mamma när han låg i Annas mage. ;)

Jag och Rasmus var och lekte på lekplatsen här bakom vårt hus.


Lilla gulliga solstråle.

På lördag kommer dom hit igen för att övernatta på väg hem från fjällen. Längtar såå mycket efter er redan.



Men en som jag kommer få vänta med att träffa är Linus. Det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på att jag inte kan träffa sötaste Linus förrän i april. Love you plutten.

Vilma, Tove och Mamma kommer ju hit 27 mars för en helg fylld med bus och lek. Det ska bli skoj.

Nästa helg åker vi till Örebro för att gå på ännu en Kent-konsert med Tobias lillebror.
Det ska också bli riktigt roligt.

Nähä, back to Roomservice.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback