Äntligen fredag

FREEEEDAG!!! :D

Äntligen kommer min älskling hem, slipper sova ensam nu. Skönt.
Längtar efter allt myspys också såklart. ;)
Sa till Tobias att jag till och med längtade efter hans kalla fötter under täcket som jag vanligtvis inte tycker är så där jättemysigt. Haha.
Min underbara älskling.

Bjuder er läsare på en puss. ;)




Du är så sjukt fiiiin på denna bilden babe!

Hade precis kommit hem från Kreta och hade denna kvällen förlovningsfest/födelsedagsfest för mig hos bigsis.
Singstar är en given aktivitet för oss. :D

Nähä, nu ska jag fortsätta vänta på min baby.
/M


Kommentarer
Postat av: SOFIAAAA=)

Skönt att han kom hem nu då? =)
Ha en bra VFU=)
PUSS

2008-03-16 @ 19:42:50
Postat av: Malena

Otroligt skönt! :) Ha en bra vecka du också. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback