Äntligen

Det tar ju sån tiiiid att lägga upp bilder här.
Men nu är det äntligen klart.

Här är sovrummet. Här har vi inte gjort nånting. Bara flyttat in. :)



Köket. Här har vi målat köksluckorna för dom var gröna innan. Väggen ska tapetseras om i sommar. Vi köpte barbordet och stolarna på Ikea.

   

Badrummet. Äntligen dusch säger jag bara. Hade badkar i lägenheten innan. Plus att det finns golvvärme. :D


Gästrum. Här har vi ställt in Tobias gamla säng så här får alla gäster sova när dom kommer på besök.


Extra rum. Här inne ska vi ha lite smått och gott.


Vardagsrummet. Mitt favoritrum. Här har vi tapetserat om. Ääääälskar fondväggen. Matsalsbordet och stolarna fick vi av Tobias pappa i julklapp.

     

Fick inte till något bra kort på hallen. Men det kommer, jag lovar.
Ska även fota utsidan av vårt lilla gula hus. :)

Sååå, vad tycker ni?

/M

Kommentarer
Postat av: Jess

Det är jättefint ju!! Nu har jag och mor bestämt att 17/7 drar vi till Ludvika med alla barnen, det ska bli riktigt kul. Hoppas ni tycker det bara...!?
Kram

2008-03-12 @ 18:37:07
Postat av: Malena

Tusen tack! WIHOOOOOO. Detta ska bli världens bästa sommar nu när vi vet att ni kommer hit. Ska bli kanonroligt. Kram!

2008-03-12 @ 19:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback