APC-resistent

Vår på vårdcentralen innan idag och fick reda på att han som inte är värd att nämna i min blogg har gett mig en gen som gör att jag har mer risk för blodpropp än andra utan den genen.
Ville utreda detta precis när han den där hade fått sin blodpropp i benet men Värnamo sjukhus vägrade göra det testet.
Men här i Ludvika gick allt kanon. Nio rör blod tog dom och idag fick jag alltså svaret.

Nu väntar fortsatta utredningar och jag måste genast sluta med p-piller.
Känns skönt på ett sätt och förjävligt på ett annat sätt.
Varför ska just jag bli drabbad av detta?
Just när allt hade ordnat sig för mig. Hus, plugg, sommarjobb och min älskade Tobias och familj som alltid finns där för mig.
Sen kommer bakslaget som slår ner mig igen.

APC-resistent heter det förresten, har googlat på det hela eftermiddagen.
Ska ringa runt till barnmorska och sånt där imorgon.

Fick förresten några sms av min Tobias efter han hade fått veta.

SMS 1: Jag är så ledsen baby. Och arg. Fan. Varför ska just du drabbas.
SMS 2: Vi grejar det här tillsammans baby.
SMS 3: Love you!

Tack Tobias för att du finns där för mig. Tack min älskade familj för att ni alltid finns där för mig.
Ni är mitt allt.


Kommentarer
Postat av: Frippe

Till och med bigsis man tänker på dig och hoppas allt blir som det ska! ;:
Hugs!!

2008-03-15 @ 22:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback