Flyttkort någon?

Imorgon bär det av mot Näckrosvägen.
Nu är renoveringen färdig för denna gången. Vardagsrummet är tapeserat med universums snyggaste tapet (jag lovar), ena sovrummet är också tapetserat, köksluckorna har blivit vita istället för gröna och jag har målat hallen vit. Ska visa med bilder sen när vi väl har flyttat in.

Nu ska jag fortsätta skicka flyttkort. :)


Skickar iväg en kryapådigkram till Frippe som ligger och pratar med Ulrik i den stora vita telefonen. ;)
Plus en massa kramar till mina smålänningar. Saknar er.

Kommentarer
Postat av: Jess

Nu väntar vi spänt på bilder från det nya hemmet!
Kram

2008-03-10 @ 19:25:44
Postat av: Malena

Kommer ikväll! :) Kram.

2008-03-11 @ 08:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback