Påskhelgen

I torsdags myste jag och älsk framför tv:n med god mat och glass.
Fredag blev en aning kaosartad. Vi skulle möta upp Peter, Tobias lillebror, i Örebro klockan tre och klockan elva fick vi reda på att hans flyg från Umeå hade blivit inställt. What to do. Jag och Tobias drog iväg till Örebro ändå fast vi inte visste om Peter skulle komma fram eller inte.
Macke mötte också upp oss och vi tog varsin öl på hotellet sen middag på Olearys. Mumsigt.
Peter kom iväg trots allt strul med flyg och tåg så vi hann in på Kentkonserten precis när dom började spela första låten. Här snacka vi tur. ;)

Lördagen startade med en goood hotellfrukost och sen strosade vi runt på stan för att sen ta tåget tillbaka hem till Ludvika. Där lagade jag mat. Fläskfilé, hasselbackspotatis och örtsås. Otroligt gott.

Söndagen, då skulle Peter åka hem till Robertsfors igen och innan han satte sig på bussen bowlade vi. Jag vann över Tobias med ett poäng. MOHAHA. Jag kommer alltid sist annars så det var en riktigt skön seger. ;)

Igår skrev jag färdigt mitt PM på sju sidor. Satte mig ner klockan nio och blev klar med allt halv tre. Jag är verkligen nöjd med min text och ska skicka in den imorgon.

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen invänta älsklingen.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback