Bilder

Har massa kort från Värnamotrippen för två veckor sen.
Här är några av dom.

     
Alfons. Är inte han världens sötaste? Som en liten docka.

    
Linus. Dom där ögonen kan väl inte nån säga nej till. Herregud. Han är ju så gullig. Linus ringde igår och tyckte att jag och Tobias ska komma ner 6:e juni så vi skulle kunna följa med till High Chaparral. Jag åker väldigt gärna ner och jag tror Tobias har svårt att säga nej. ;)


Slipspojkarna Rasmus och Linus. Innan Alfons dop.

Förra helgen såg det ut såhär.
 
Min fining. Love U.


Kommentarer
Postat av: Jess

Mamma var här ikväll och Linus berättade att när det blir sommar och sol då ska han åka till Malena och Tobias! Men vi måste ju bara träffas innan, tänk hela gänget i pang-pangstaden, skulle ju vara hur roligt som helst:)
Bigsis

2008-05-20 @ 21:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback