Ensamhetstecken



Här står min tandborste alldeles ensam. Buhu.
Bara två nätter kvar.

Kommentarer
Postat av: Katta

hihi vad söt du är :) tusen tack för komplimangen och jag vill gärna se sen hur du blev i håret ;)



Skönt att vara sommarkort nu till sommaren och all värme..fast det tar ett tag å vänja sig :P



kramis!!!

Postat av: Katta

OJ då har du bra erfarenheter med andra ord :) Jo jag vet jag önskar bara att jag var i sthlm nu känns skittrist verkligen att inte kunna få besöka dem på BB när alla andra ska göra det!



Vart bor dina syskon och barn då? :)

Lägg ut bild sen på håret :)Komer bli skitsnyggt på dig!!

2008-05-27 @ 12:55:16
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Har din tandborste möjligtvis gjort något dumt? Det ser ut som den skäms;)

Kram Bigsis

2008-05-27 @ 20:27:00
Postat av: Malena

Nä, den har inte gjort något dumt. Ser du inte att den är ledsen??? ;)

2008-05-27 @ 21:51:01
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback