Helg

I helgen ska vi inte göra nånting! Absolut ingenting. Så underbart skönt.

Längtar dock efter värmen. Fick ta halsduk och vantar imorse när vi gick till jobbet.
Va konstigt det låter när man säger att vi går till jobbet. Haha. Det trodde jag aldrig att vi skulle göra. ABB är ju ganska långt borta från min utbildning. Men gud vad man lär sig saker man inte hade en aning om.
Nu vet jag till exempel vad bälg heter på engelska. Jag vet inte vad en bälg är men jag vet ju det engelska ordet i alla fall. Haha.

Bara tre veckor kvar av skolan sen sommarlov=jobb.
Men det där med jobb känns nästan som ett lov eftersom man är ledig när man är hemma och jobbar när man är på jobbet. Inget som hänger över en hela tiden. Lovely.


Nu väntar jag på att Tobias ska komma hem. Vi ska cykla iväg och köpa en grästrimmer. Den är färdigmonterad så om det är nån som ser två personer i Ludvika med nånting konstigt på den ena cykeln så är det vi. ;)

Det som dock är väldigt skönt med en kall helg är att det känns helt okej att sitta inne och kolla på film och mysa under täcket! :)

Här sitter jag och babblar om mig själv....vad har ni för helgplaner förresten?

/M           

Kommentarer
Postat av: Anonym

Flummar och dricker rödvin;)
/Bigsis

2008-05-16 @ 20:51:04
Postat av: Malena

Haha. Loggade in på min blogg samma minut som du skrev kommentaren. :) Du, det där med rödvin låter otroligt gött. Pussa kidsen från mig.

Postat av: Jess

Linus pratade precis om barndopet, han berättade att Tobias ville låna hans slips. Det går ju inte!
Nu sussar alla gott, snart deras mamma med;)

2008-05-16 @ 21:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback