Helgen, jobb och VFU

Helgen var helt underbart! Fredagen spenderades tillsammans med Hanna och David. Grillning och kubb vad det som gällde.
På lördagen solades det, försökte klippa gräs (gick sådär, knivarna var för slöa), sen grillade jag och älsklingen på kvällen. Kyckling, potatissallad, massa sallad och vitlöksbröd fanns det på bordet. :) Sååååå himla gott och älsk har verkligen blivit en grillmästare.
Söndagen spenderades utomhus. Vi cyklade till Coop Bygg och köpte det vi behövde til gräsklipparen och kollade in en grästrimmer, men den ska köpas imorgon eller på onsdag. Den vi ville ha var nämligen slut.

Idag har jag jobbat. Mellan 7.30-16.30. Duktigt jobbat.
När jag kom hem nu i eftermiddags så fick jag betyg på min hemtenta jag lämnade in för några veckor sen.
Kommentaren såg ut såhär:
En enligt anvisningarna och de fastställda ramarna riktigt väl genomförd
hemtenta i fråga om strukturering av text, visad insikt i de
utvecklingspsykologiska teorierna och tillämpning i förhållande till valda
observationer. Tydligt presentation av centrala punkter från teorierna m.
utgångspunkt i litteraturen, med ett gott fokus på valda situationer utifrån
urvalet från observationerna. Formalian klanderfri - nu sitter ju
notreferenser m. sidangivelser etc etc. BRA! Fortsätt så här!!
Betyg: G+!

Så nu sitter jag här i soffan sjukt stolt och glad. Jag kan visst. Detta trodde jag aldrig om mig själv. Att jag skulle plugga och dessutom klara av det. :)

Imorgon är det VFU=praktik som gäller. Kulkul!

Hur har er helg varit? Solig antar jag? ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback