Lista

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Tobias. Men han gör mig tokglad varje dag!
Vad gjorde du kl 8 i morse: Skrev på min portfolio.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Satt här vid datorn.
Det sista du sa högt: Hmm, har varit ensam hela dagen...kommer faktiskt inte ihåg.
Vad har du druckit idag: Cola.
Vad var det senaste du åt: En bit mörk choklad.
Vad var det senaste du köpte: Massa stuff på Dollarstore.
Vad är det för färg på din ytterdörr:  Brun
Vad är det för väder hos dig just nu: Soligt.
Godaste glass-smaken: Blåbär!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Yes, of course.
Sover du tungt: Sjukligt tungt. Somnar efter en halv minut i sängen ungefär. :)
Drömmer du mycket: Alltid. Men minns nästan aldrig något.
Mardrömmar: Ohh ja.
Favoritklädsel: Mysbyxorna. :)
Favoritlåt just nu: Ehh, tror det få bli The Fray med She is.
Vad ser du om du tittar åt höger: En vit vägg.
Vad gör dig glad just nu: Att jag snart är färdig med min portfolio.
Vad ska du göra härnäst: Handla mat. Gjorde inte det innan.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Ledsen och trött.
Favoritgodis: Mörk choklad.
Musik just nu: Ingen alls.
Sommarplaner 2008: Jobba, semester i 3 veckor med baby. Kanske blir Oslo med några vänner.
Hur många kuddar sover du med: Tre.
Spelar du nåt instrument: Nej, spelade keyboard innan.
Morgon- eller nattmänniska: Morgon.
Vilka är viktigast för dig: Tobias och min familj.
Bio eller promenad: Promenad.
Snarkar du: Ja men bara när jag är förkyld.
Stjärntecken: Lejon.
Äckligaste insekten: Mygg. Bläää.
Vad vill du jobba som? Pluggar ju till förskollärare så det är det jag vill jobba som. ;)
Stökigt eller välstädat? Innan jag flyttade tillsammans med Tobias var jag en slarvmaja men inte nu längre. Tobias avskyr när det är stökigt.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump?  Njae, tveksamt.
Vad gör du om du får hicka? Håller för näsan och sväljer tre gånger.
Vad längtar du mest efter just nu? Tobias. KOM HEM!!!!!
Hur svarar du i hemtelefonen? Aaa, det är Malena.
Hur svarar du i mobiltelefonen? Beror på vem det är. :P
Antal timmar sömn inatt? 7 tror jag.
Sov du ensam? Nej.
Vem sov hos dig senast? Tobias såklart.
Vad ser du fram emot? Just nu ser jag framemot torsdag, men en annan dag jag ser framemot är när jag tar examen.
Vad vill du ha just nu? Hmm, ett bra betyg på min första högskolekurs.
Vem längtar du mest efter? Tobias, mamma, Linus, Tove, Vilma, Rasmus och Alfons.
Vilken årstid är det nu? Vår/sommar typ. :)
Anser du dig själv snygg? Nää.
Har du varit kär? Ja och är det också.
Är du kär nu? Sjukt mycket tokkär är jag. I min fina Tobias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback