Tråkvecka

Imorse åkte Tobias till Italien. Tråååååk.
Känner mig redan grymt ensam och uttråkad. Har försökt få tag på Hanna och David för att se om dom vill hitta på något, men tror att dom sover fortfarande.
Så, vad ska jag hitta på idag då? Ingenting. Kanske handla lite mat till veckan.

Är snart klar med min portfolio som ska lämnas in imorgon.
Skönt.


Nu vill jag att Tobias ska komma hem igen. Vill inte vara ensam, särskilt inte här i Ludvika där jag inte känner nån mer H och D.
När Tobias ska till Tokyo och Shanghai i september ska jag åka hem. Då är han borta i lite mer än en vecka. Så länge vill jag inte vara all by myself.
Tur att det är hyffsat ljust nu på kvällarna, jag är löjligt mörkrädd. ;)

Nu ska jag försöka få tag på H och D igen. Terror,terror,terror. :D

Längtar redan efter dig Tobias. Du är bäst. Älskar dig.
None

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback