Fortfarande förkyld

Yes. Förkyld som satan men något som jag kan rekommendera är Otrivin Comp. Den nässprayen som visas på reklamen just nu. Ingen nästäppa och inte rinnande heller. :)
Jag och Tobias pratade om det igår och han menar på fullaste allvar att det heter att man är tätt i näsan och inte täppt i näsan som jag säger. Visst har jag rätt? ;)
Jag började asgarva åt honom när han sa tätt i näsan, lät som ett lite barn. :P
Tycker om dig ändå älskling, fast du är liiiite knäpp ibland.

By the way, nu har jag eldat i kaminen i 5 timmar och det är sådär härligt varmt här hemma. Tror temperaturen har gått upp 5 grader. :)

Jag och Tobias fick för oss att måla om hallen i helgen, får väl se om det blir av. I såfall blir den hemskt fula träpanelen
äntligen vit. Nu är den nämligen brun, dvs. inte så fin. ;)
Sen är det faktiskt bara köket kvar att göra om här hemma och där vill vi bara tapetsera om, byta kakel och snygga till en del små detaljer. Brorsan kan ju det där med kakel så kanske ska smöra lite för honom och passa på att bjuda upp honom och hans familj. Den som lever får se. :)

Nu ska jag laga maaaat. Inte särskilt ovanligt, men äta måste man ju göra.


Min privata blogg är nu uppdaterad. För dom som vill läsa och ha lösenord, säg till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback