Gääääsp

Är så vansinnigt trött. Fattar inte varför. Känner mig mest som en zombie.
Men tänkte åka bort till Stensveden om en liten stund och sen kanske gå en promenad.
Får hoppas att man piggnar till lite då.

Satt och gick igenom en massa papper i min nattdukslåda, allt verkar samlas där av någon konstig anledning, och då hittade jag mina första papper från högskolan.
Kändes som om det var igår jag började och nu har jag snart gått ett helt år.
Bara 2,5 år kvar tills jag är färdig förskollärare/lärare. :)
Får väl börja söka jobb om två år. Väldigt spännande!!

Har förresten varit husägare i 1 år nu. 10 november 2007 skrev vi på papperna.
Trivs bättre än nånsin. Älskar allt med vårt hus!
Tack Tobias för att du gjorde detta möjligt!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback