Helvetes jävla skit

Okej, nu är jag riktigt arg men mest besviken på mig själv.
Jag blev inte godkänd på min tenta på delkurs 1.
Och det fick jag reda på idag, 4 veckor efter kursslut.
Detta är verkligen inte okej. Dessutom var skälet att en av lärarna som rättade har varit tjänstledig, är det mitt fel helt plötsligt???

Nu har jag suttit och skrivit på min komplettering i över två timmar  och hoppas på att det ska räcka denna gången.
Ska be Tobias läsa också och se vad han har att säga.


Så kram från en besviken och ledsen M.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ilska ger ofta en positiv kraft, det blir säkert en kanontenta till sist. Låt ilskan flölda och skriv så pennan glöder!

Kram bigsis

2008-11-27 @ 16:39:25
Postat av: Anonym

Flölda var det ja;)

2008-11-27 @ 18:59:04
Postat av: Malena

Haha, det där såg jag inte ens.

2008-11-27 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback