Lördagkväll

Sitter och sippar på en jäger/redbull. Gottgott.
Ska snart göra klart middagen. Idag blir det kycklingquesadillas med champinjoner, majs och lök.
Har aldrig gjort det innan. Men visst låter det gott? :)


Bror min har ringt ett antal gånger ikväll, han har tydligen varit och kollat på HV71-Skellefteå.
Fusk. HV är ju mitt lag och Skellefteå Tobias.
Lät som om det hade hinkats liiite öl också. ;)

Längtar tills på fredag. Då ska vi äntligen få se min älskade familj.
Jag och Tobias tänkte kidnappa alla Vaggerydsungar på lördagen och gå ut och käka.
Visst låter det som ett bra förslag Linus, Tove och Vilma?
Tänkte även köpa julklappar till alla mina syskonbarn så vi slipper ta med oss dom när vi åker flyg/tåg.

Nähä, back to the fooood.

Kommentarer
Postat av: krille

jävla bögkäft!!!

skellefteå vann i sudden. Rövmask oxå!!!

2008-11-22 @ 21:54:35
Postat av: Malena

Okeeeej. :)

2008-11-23 @ 08:42:34
Postat av: Jess

Hallå eller, vem bryr sig, slash care liksom, asså finns ju viktigare saker liksom.........

Typ hur man rengör kakel i badrummet på bästa, smidigaste, effektivaste sätt!

ha en bra dag!

Kjamis #ler#

2008-11-23 @ 11:35:40
Postat av: Malena

Hahahaha. Slash care. Förresten, nån (Jess) som har spenderat alldeles för mycket tid på Linda Rosings blogg.....skrattar

2008-11-23 @ 16:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback