Tacksam

Tänker ofta på hur tacksam jag är att jag har min älskade familj.

Mamma - Du har alltid gjort allt för mig och jag är dig evigt tacksam. Du är den som alltid funnits där när någon annan inte gjort det. Jag kommer alltid göra allt för dig och du är värd all lycka i världen. Love U.

Storasyster - Du har gett mig det absolut bästa som finns. Mina fina älskade syskonbarn. Finns inte ord för hur mycket jag tycker om er. Sitter ofta och tittar på kort och filmer och längtar efter er. Nu på senare år har vi fått väldigt bra kontakt och det brukar ju vara så att något dåligt för alltid något gott med sig. Är tacksam för att du hjälper mig med skolan och allt annat såklart.

Storebror - Du har också gett mig det absolut bästa som finns. Dina underbara ungar. Vet att du alltid skyddar mig och gör allt för att inget ont ska hända mig.  

Sen sist men absolut inte minst....

Min älskade fina Tobias - Utan dig vet jag inte vad jag hade gjort. Vi har varit tillsammans i 2 år och 8 månader och vi har hunnit vara särbo ett par månader, förlovade i 2 år och 4 månader och sambo lika länge dessutom köpt hus tillsammans. Vår egen lilla koja. Tänker samma tanke så fort jag kommer på gatan och ser vårt hus. Jag fullkomligt älskar att bo där vi gör! Första gången i hela mitt liv som jag känner mig hemma. Och det är tackvare dig som detta blev möjligt.
Du finns alltid där för mig. Min kärlek för dig kommer aldrig nånsin ta slut. Bara bli starkare och starkare för varje dag som går. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och ser framemot vår framtid tillsammans. Vi två!


    

ÄLSKAR ER ALLIHOPA! GLÖM ALDRIG DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback