Tove rockar!

Satt och skulle lägga över alla kort till min dator från Tobias och hittade filmer som jag trodde att jag hade raderat.
Det är Tove på filmerna som hon och jag spelade in i mars 2006. Innan jag hade träffat Tobias och vi skulle skicka en rolig video till honom. Haha.
Så detta är verkligen Tove 4 år! :)

 
Kolla 25 sekunder in i filmen där hon helt plötsligt hittar ett hål i sitt nattlinne. Gråter varenda gång jag ser det där. ;)



Här ska Tove försöka göra hårdrockstecknet. Hon lyckas i alla fall till slut. :)

Världens bästa Tove. Du är bäst på att få mig att börja skratta!

Kommentarer
Postat av: Karin

det som är det jobbiga - jag "överdoserade" närspray för fyra år sen.. använde längre än man f år.. så det hjälper inte alls på mig.. blir bara mycket värre, som ett lock för näsan så kan inte andas haha

en före detta nässpraysmissbrukare har talat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback