Ensam hemma

Imorse åkte Tobias till USA. Gick upp med honom en pytteliten stund bara för att krama om honom innan han åkte.
Saknar honom men nu har han sagt att han kommer att bli hemma ett bra tag framöver. Vi får väl se hur det blir med den saken men jag hoppas innerligt att det blir så.
Tycker inte om att ha han på resande fot. Blir bara så orolig över att det ska hända honom något.
Nu ikväll har han landat i Chicago och ska sen resa vidare till St Louis.
Och här sitter jag i Ludvika.....inte alls avundsjuk. ;)

MEN, imorgon kommer världens bästa mamma!!!
Hon kommer sent på kvällen och stannar till lördag förmiddag.
Ska bli så otroligt mysigt att ha henne här. Första gången som hon är här helt själv.
Nästa gången hon tar tåget hit så måste bara Linus följa med. Måste måste måste.
Jag och Tobias pratade om det igår och det första han sa va : Määh, då är ju inte jag ledig....
Haha. Tobias och Linus är utan tvekan bästa kompisar och jag tror att Tobias skulle ha svårt för att gå till jobbet om han såg Linus här hemma. ;)

Nä, nu ska jag strax krypa ner i en kall och tom säng.
Imorgon blir det studiegrupp och sen seminarium.

Längtar efter dig Tobias.
Hoppas du har det bra och att du tar hand om dig.
Det är såå tomt här utan dig.
Älskar dig!
/M

Kommentarer
Postat av: Lo

Godnatt! sov gott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback