Förbannade tågpersonal

Mamma skulle ju åka tåg till mig nu i eftermiddag och tåget till Alvesta var försenat.
Mamma frågade tågpersonalen flera gånger om hon kunde komma med X2000, hon skulle ju bara komma in 2 minuter efter avgångstid. Han svarade varenda gång att hon skulle hinna med det tåget.
Men när hon klev av i Alvesta hade tåget redan gått.
Fy faaaaan va förbannad jag blev när jag fick höra det.
Killen på tåget hade inte ens ringt till SJ och bett dom vänta. För det hade dom gjort om dom bara vetat.

Så tackvare personalen i Alvesta på deras tågbutik så sitter hon nu på tåget till Stockholm för att sen resa vidare mot Västerås och där väntar en taxi på henne som ska ta henne hit till Ludvika.
Stackarn. Hon har ju varit uppe sen innan fem imorse och jobbat hela dagen.

Ska prata med henne nu när hon kommer till Stockholm.

Och imorgon ska jag ringa till Merresor och så får dom ta upp det med han som jobbade på tåget idag.
Så här ska det inte få gå till. Jag kommer aldrig ge mig utan ersättning!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback