Magiskt

Skrev ju igår att CDON hade skickat den senaste Pinkskivan och vad tror ni inte låg i brevlådan idag...
Joooo. Skivan med stort S.
Som jag har längtat, tror jag bokade den i början av september.
Sitter och lyssnar igenom den nu. Och jag fullkomligt älskar den redan nu.
Hennes röst är magisk!



Jisses, klockan är bara tio och jag har redan hunnit tvätta två maskiner, lagat en paj så inte Tobias ska svälta när jag åker till Falun, packa lite plus varit extra duktig och ätit frukost.
Kommer sakna min Tobias vääldigt mycket nu när jag åker iväg tre dagar. Sakna det där obligatoriska myset på kvällen när vi ska sova.
Men på fredag träffas vi ju igen och då har vi hela helgen att ta igen det där. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback