Mörkt ute, blåst och regn

Hela dagen har varit grå, mörk, blåsig och det har regnat hela tiden.
Hoppas att det blir en fin dag imorgon istället.

Var förresten iväg på ett möte idag och jag känner mig nu otroligt lättad.


Imorgon ska jag sätta igång med hemtentan och förra gången jag skrev tenta gjorde jag det på en dag så det ska jag väl kunna göra igen. ;)

Längtar efter min Tobias, som vanligt. Han är ute och äter med några som är på besök här i Ludvika ett par dagar.
Dessutom kan jag nu med stolthet berätta att han har fått ett nytt jobb.
Och inte vilket jobb som helst utan produktionschef.
Går inte ens beskriva hur stort det är.
300 människor som har min fina Tobias som chef.
Är sååå sjukt stolt över honom.
Du är bäst baby!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback