Storm

Tobias kom hem för nån dag sen och sa att det ligger väldigt mycket lv under ett stort träd vi har på sidan av huset. Så jag tänkte att jag skulle gå ut och göra fint där ute idag.
Men som sagt, det är verkligen storm här idag och har varit det sen i måndags.
Blåser hela tiden och det bara viner och tjuter i ventilationen.
Så att räfsa löv utan att allt blåser iväg hela tiden var liiite svårt idag. :)
Fick upp en del men sen sket jag i det.

Så nu sitter jag här i soffan och solen skiner in här i vardagsrummet.
Kanske skulle ta en promenad, hoppas jag inte blåser bort.
Mamma sa precis i telefon att jag inte ska gå där det finns en massa träd...
Hmm, kan jag gå ut överhuvudtaget då??? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback