Fredag igen

Dagarna går sjukt fort och nu är det fredag igen.
Gick upp när älsklingen gick imorse vilket var runt sju.
Satt vid datorn ett tag och kollade lite på The Voice samtidigt.
Sen satte jag igång och städa här hemma. Satte igång en maskin med tvätt också.
Fick för mig att jag skulle klippa gräset också så det gjorde jag. :)
Sen in igen för att fortsätta tvätta.

Nu har jag precis vilat en stund på soffan och ska börja packa.
Åker till Västerås vid femtiden, måste hitta en present till bebisen innan vi ska till Anna och Anton.
Ska bli så mysigt att träffas!!!

Joo just det. Bion igår var riktigt bra och om ni inte har sett Arn-filmerna så gör det!!!
Maten på Selmas var god som vanligt men min mage reagerar ju som vanligt på allt.
Kanske ska skippa och äta kyckling ute från och med nu?

Ajaa, packa var det ja.


Du och jag för alltid T!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback