Fredag

Yeees.
Äntligen fredag. Regnar dock men vad gör det när det är fredag? :)

Idag har jag en föreläsning vid ett sen har jag pluggat färdig inför måndag nu på morgonen så jag slipper plugga i helgen. Såå skönt att släppa det under nån dag sådär.

Imorgon ska N och C komma hit. C lärde jag känna på mitt sommarjobb. Går inte att låta bli att skratta när man är med henne. Så det ska bli grymt kul att dom kommer hit och att vi lär känna ett till par här i Ludvika.

Bara 15 minuter kvar till dagens höjdpunkt: Hem till gården! Wohoo. :D

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hej!

Här sitter jag med två sjuka ungar och en man på pokerkryssning. Helgen ska spenderas med mor! Men snart ska jag följa med Vilma till stallet, hon ska rida ut, så det blir lite skoj. Trevlig helg!

Kram bigsis

2008-09-05 @ 16:19:28
Postat av: Malena

Hej!



Kul med en Malena från Ludvika! Själv är jag en Malena från Söderbärke! Inte långt ifrån. men bor i Uppsala nu för tiden.



Ha en trevlig kväll!



MVH den andra Malena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback