Resa

På söndag åker Tobias till Bilbao, Spanien och kommer hem på tisdag natt.
Fredagen efter det reser han till Tokyo i en och en halv vecka.
Så den enda dagen vi ses på två veckor är nästa onsdag men då ska jag iväg på föräldrarmöte på min praktikplats.
Så vi kommer inte synas alls under två veckor.
Som tur är åker jag hem nästa torsdag och stannar där till lördagen veckan efter.

På fredag ska vi till Västerås för att hälsa på A och A.
Dom ska ju ha bebis om en månad så kan tänka mig att A har fått en rejäl bebismage nu. Mysigt.
Ska se om jag hittar lite kläder till bebisen innan vi åker dit.

Har fått hem en massa tidningar idag. Tidningen Förskolan, PM- pedagogiska magasinet och Amelia.
Ska sätta mig och bläddra i dom lite nu.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback