Födelsedagsfirande

Vilken helg det har varit och är!
Fredagen var heeeelt underbar. Vi hyrde bil och åkte till Västerås vid halv femtiden. Mötte hur många ambulanser och poliser på vägen och fick sedan reda på att det hade varit en tågolycka vid Virsbo.
Det var det tåget vi skulle ha åkt från början, vi hyrde bil enbart för att Tobias inte kunde skjuta upp ett möte på jobbet.
Tack gode gud att vi inte tåg tåget, nu var det ju ingen som blev allvarligt skadad men ändå.

I alla fall, vi kom fram till hotellet och i stort sett bara slängde in väskan för att sedan ta oss till Harrys för mat och dryck. :)
Maten var supergod, vi delade på två förrätter. Den ena var Toast Skagen och den andra var vitlöksbröd med tsatsiki.
Sedan tog Tobias en burgare och jag tog en kycklingtoast. Det kan jag verkligen rekommendera.
Vid middagen fick baby sin födelsedagspresent.
Det var massage och fotvård som han skulle få gå på på lördagen.
Han blev lite skeptisk till en början, men efter att han hade varit där så sa han direkt att det var helt gudomligt skönt. Haha.
I knew it. ;)
Presenten var från mig och mamma och jag hörde något om ett otroligt gulligt tacksms från baby till mamsen. GullT.

Medan Tobias var iväg gick jag på stan. Jag shoppade världens sötaste volangkjol, ett par svarta 3/4 byxor och ett par nya ballerinaskor för endast 99:-. NewYorker är en riktigt bra affär som har massa fina saker och det är verkligen billigt där.

Sedan gick vi till Subway och åt och sen var det bara raka vägen hem till Ludvika igen.

Idag blir det otroligt lugnt, jag ska snart åka och handla och Tobias är på jobbet.

Den kommande veckan kommer bli SÅ rolig. Vi ska shoppa nya utemöbler till altanen, Tobias småbröder kommer tors-sön och på fredag är det fest här. Jippiejej. Dessutom ska jag äntligen få gå till frissan och få bort den där hemska utväxten. Klippa håret har jag inte råd med just nu och jag har ändå tänkt att låta håret växa ut en bra bit.

Nu: på med kjolen och sen cykla iväg till Willys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback