Fredag

Har hela tiden sagt till Tobias att han skulle få en överraskning av mig i present.
Imorse fick han till och med TRE överraskningar. Tre kinderägg. Haha.
Var väl ingen reaktion som var sådär Åh, nej men har du köpt detta till MIG??? Det skulle du inte ha gjort. ;)
Särskilt inte eftersom klockan var 6:10 och precis innan han skulle ge sig iväg till jobbet.

I alla fall. Den andra presenten kommer ikväll vid middagen. Jag hoppas att den uppskattas liiite mer. :)

Jag gick upp strax efter att han hade gått, kunde ändå inte somna om.
Så jag roade mig med att betala räkningar. Jippi.
Men nu är det i alla fall gjort.

Tänkte sätta mig i solen en stund nu eller kanske läsa en bok som ska läsas tills på tisdag.
Svårt val. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback