Jäkla skitföretag

Huuuuu. Nu vill jag bara klaga och snacka skit om ett visst företag.
Visserligen ett företag som har gett mig ett välbetalat sommarjobb två år i rad men när man dagen innan säger till min Tobias att han ska vara i Oskarshamn imorgon gör det mig fullständigt galen.
Så idag åker Tobias dit och kommer inte hem förrän på torsdag. Låter ju som om han ska vara borta i två veckor fastän det "bara" är två dagar. Känns ibland som om dom har äganderätt över människor och bara tar för givet att man ska säga ja till allt.
Aaaahhhhh, jag blir tokig.

Jag hatar att sova ensam, tror att det finns spöken under sängen och människor som står och tittar in i mitt sovrum och till och med att det kan ha smitit in någon av misstag och sedan kommer mitt i natten för att ha ihjäl mig. Så RÄDD är jag. Löjligt, i know. Men det är bara fakta.
Så det blir till att sova med lampan tänd i två nätter.

Tur att jag ska iväg till frissan idag, jobba imorgon och sedan träffa en kompis för en fika.
Då går i alla fall tiden liiite snabbare än om jag bara hade suttit hemma hela tiden.

Nej, nu är rasten snart slut och klockan ringer in. ;)

Återkommer med min uppfräshning av håret lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback