Kvällsöppet

Igår träffade jag H utanför systemet när jag hade handlat en hel till festen på fredag. :)
6 liter vin, 18 öl och en stor jäger fick jag med mig. Sen blir det till att handla mer idag. Vi blir ju trots allt 8 stycken.
Maten har jag redan planerat. Det får bli att vi grillar kyckling och kanske något annat kött, sedan potatis och morötter i ugn och sedan några kalla såser till.
Det får bli bra även om det inte är så flashigt. Vill ju inte stå i köket hela tiden nu när man väl har folk hemma.

I alla fall. Efter att vi hade packat in det i bilen gick vi på en timmeslång promenad, det var riktigt skönt.
Vi gick vägen vid Väsman och det var bland det vackraste jag har sett.
Jag har aldrig gått så långt på den vägen innan men det ska jag definitivt göra igen.

Sedan gick vi in mot stan igen och såg att det var kvällsöppet i Ludvika. Dom hade verkligen marknadsfört det bra, en lapp på dörren till Gallerian. Haha.
På Ljung&Co hittade jag i alla fall universums sötaste topp och man fick 25% på en valfri vara och då var såklart tvungen att köpa den. ;)

   
Visst är den lovely? :)
Jag ÄLSKAR den!

Nu ska jag slänga in en tvätt och sen börja storstäda.
När man får norrlandsbesök måste man ju göra sitt allra bästa. :)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback